Obsługa BHP w Toruniu i okolicach
Od wielu lat Sela jest promotorem bezpieczeństwa w środowisku zatrudnienia. Wspomagamy właścicieli zakładów pracy, oferując im profesjonalną obsługę BHP. Naszą ofertę adresujemy również do przedsiębiorstw działających w Toruniu i okolicznych miejscowościach. Zapewniamy zarówno wsparcie specjalisty BHP w ramach etatu, jak i outsourcing BHP, który rekomendujemy przede wszystkim małym i średnim firmom. Zakres usług bywa adekwatny do potrzeb i specyfiki działalności naszych partnerów biznesowych.
Podczas gdy mikroprzedsiębiorcy mogą skorzystać z doraźnej pomocy, w dużych firmach wspieramy wewnątrzzakładową służbę BHP lub oferujemy usługi dodatkowe. Przeprowadzamy audyt BHP, analizujemy prawidłowość zarządzania systemem bezpieczeństwa i sugerujemy działania naprawcze. Klienci cenią naszą firmę przede wszystkim za profesjonalizm i zaangażowanie w podnoszenie świadomości społeczeństwa na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.


Outsourcing BHP w dużych przedsiębiorstwach
Najczęściej wsparcie zewnętrznego dostawcy usług BHP jest rekomendowane małym i średnim przedsiębiorstwom. Zakłada się bowiem, że z uwagi na pewne ograniczone zasoby kadrowe i finansowe podmioty te mogą mieć trudność z organizacją i utrzymaniem odrębnego stanowiska dla wewnątrzzakładowej służby BHP. Nie oznacza to bynajmniej, że z tego rozwiązania nie mogą skorzystać duże przedsiębiorstwa. Warto jednak pamiętać, że zgodnie z regulacjami prawa każda organizacja zatrudniająca powyżej stu pracowników jest zobowiązana do utworzenia wakatu dla przedstawiciela wewnątrzzakładowej służby BHP. W tym przypadku szczególnie polecanym rozwiązaniem jest zwłaszcza połączenie usług obu tych służb, co pozwala efektywniej zarządzać systemem bezpieczeństwa w środowisku pracy. Zewnętrzna firma w ramach outsourcingu usług BHP może nie tylko koordynować działania wewnątrzzakładowej służby, ale także wspomagać ją w wykonywaniu obowiązków poprzez dostarczanie aktualnej wiedzy i sugerowanie rozwiązań odpowiadających standardom na światowym poziomie.
Zdecyduj się na wsparcie specjalistów i sprawdź korzyści zewnętrznej obsługi BHP w zarządzaniu systemem bezpieczeństwa w dużym przedsiębiorstwie!
Rola służby BHP w prowadzeniu dokumentacji firmy
Jednym z wielu zadań służby BHP jest dokumentowanie systemu zarządzania bezpieczeństwem w danym zakładzie pracy. Przedstawiciel służby BHP uczestniczy w przygotowywaniu podstaw polityki BHP w firmie, opracowując przy współpracy z właścicielem instrukcje postępowania w przypadku wystąpienia zagrożenia. Formułuje procedury i określa zakres kompetencji pracowników w poszczególnych obszarach. W gestii służby BHP znajduje się również przygotowywanie raportów z pomiarów środowiska pracy; sporządzanie wykazów czynników ryzyka zawodowego; dokumentowanie kontroli stanowisk pracy, stanu technicznego budynku czy parku maszynowego oraz uwag co do sprawności maszyn.
Specjalista ds. BHP odpowiada także na monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczej. Czuwa nad aktualnością szkoleń BHP, zaświadczeń lekarskich o zdolności do wykonywania obowiązków zawodowych oraz uprawnień do obsługi sprzętów.
Specjaliści Seli będą czuwać nad kompletnością i transparentnością dokumentacji w Twoim zakładzie pracy! Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami!
